DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7941

Назва: Методи формування моделі майбутнього вчителя природничих дисциплін у контексті вимог болонського процесу
Автори: Проць, Н.І.
Пацай, Н.Б.
Ключові слова: болонський процес
майбутній вчитель
природничі дисципліни
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Формування інформаційно-технологічного суспільства, докорінні зміни в соціально-економічному та духовному розвитку держави потребують підготовки вчителя нової генерації. Реалізація цього стратегічного завдання зумовлена також глибинними змінами в системі і структурі загальної середньої освіти та необхідністю інтеграції національної освіти в європейський освітній простір. Організація освітньої діяльності постійно вдосконалюється, збагачується новим змістом, оновлюється. Ці процеси обумовлені цілим рядом чинників, серед яких найважливішим вважаємо зміну цілей навчання. Основне – це організувати процес так, щоб студент зрозумів всю велич інформаційного простору, який оточує сучасну людину, і неможливість його забезпечити без самовдосконалення і розвитку особистості. Тому потрібно, щоб освітня діяльність не зводилась до передачі накопиченої інформації, запас якої протягом багатьох років залишається без змін, а формувати особистість, розвивати здібності і обдарування у майбутніх фахівців, стимулювати потяг до самоосвіти та професійного самозростання.
Опис: Проць Н. І. Методи формування моделі майбутнього вчителя природничих дисциплін у контексті вимог болонського процесу / Н. І. Проць // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 475-477.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7941
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Proc.pdf779,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок