DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2008(19) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/774

Назва: Подієвість музичного символу
Автори: Рябініна, О.В.
Ключові слова: філософія культури
філософська антропологія
символи
мислення і свідомість
естетичний досвід
діалектика
Дата публікації: 2008
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проблема символу лишається дискусійною при всьому багатоманітті досвіду її осмислення, що, по суті, концентрується навколо озовненої ще в першій третині ХХ століття полемікою Р.Генона і К.Юнга апорії «сакральне—психічне». Тим самим актуалізовано специфічну спроможність символу підіймати буттєві регістри свідомості — (соціо) культурний і індивідуальний — в естетичному досвіді його атрибуції під формою даної як самосуща речі духу. Будучи відповідником діалектики як практики мислі, символ обіймає змісти християнської історичності від кодових фігур культу до артистичної метафізики, від міфу гріхопадіння до ідеації розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/774
Розташовується у зібраннях:2008(19)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ryabinina.pdf257,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок