DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2010(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/754

Назва: Педагогічно-мистецька парадигма освіти епохи Середньовіччя
Автори: Цебрій, І.В.
Ключові слова: педагогічно-мистецька парадигма освіти
освітньо-виховна система
літургійна драма
шкільний театр
факультет мистецтв
Дата публікації: 2010
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано можливості впровадження позитивного досвіду середньовічної школи і факультету мистецтв університету з виховання підлітків та студентів на історичних і релігійних творах середньовічної шкільної драматургії, порівняно різні точки зору вітчизняних та зарубіжних учених.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/754
Розташовується у зібраннях:2010(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Cebriy.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок