DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(66-67) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7532
|
Назва: | Обгрунтування поняття “організаційно-педагогічні засади діяльності вищого навчального закладу” |
Автори: | Шевчук, М.М. |
Ключові слова: | організаційно-педагогічні засади діяльності вища освіта навчально-виховний процес вищий навчальний заклад принцип |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано, що трактування та розуміння поняття “організаційно-педагогічні засади” у дослідників відчутно різниться.
Доведено, що якщо виходити із розуміння терміну “засади” як “вихідне, головне положення, принципи, основа світогляду”, під організаційно-педагогічними засадами забезпечення якості професійної підготовки варто розуміти сукупність взаємозалежних і взаємозумовлених положень (нормативне забезпечення та стандарти освіти), педагогічних основ (мети, умов, форм, методів, змісту, підходів) та принципів, що забезпечують становлення особистості компетентного фахівця, мають мотивувати засвоєння навчального матеріалу та трансформувати його навчальну діяльність у професійно-практичну. У ході дослідження проаналізовано думки учених-педагогів, фахівців із дослідження організаційно-педагогічних засад. |
Опис: | Шевчук М. М. Обгрунтування поняття “організаційно-педагогічні засади діяльності вищого навчального закладу” / М. М. Шевчук // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 66-67. – С. 115–122. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7532 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(66-67)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|