DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(66-67) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7513

Назва: Технологія інтенсивного електронного навчання: вітчизняний та зарубіжний досвід
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: технологія навчання
технологія інтенсивного електронного навчання
теорія навчання
електронне навчання
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Автор пропонує технологію інтенсивного електронного навчання, яка базується на вітчизняних та зарубіжних теоріях інтенсивного навчання: теорії поетапного формування розумових дій, асоціативно-рефлекторній теорії навчання, теорії змістового узагальнення, біхевіористській теорії навчання (привчання), гештальт-теорії засвоєння та сугестопедії.
Опис: Стрельніков В. Ю. Технологія інтенсивного електронного навчання: вітчизняний та зарубіжний досвід / В. Ю. Стрельніков // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 66-67. – С. 19–24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7513
Розташовується у зібраннях:2016(66-67)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Strelnikov.pdf199,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок