DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7462

Назва: Аналіз психолого-педагогічних умов, які впливають на формування оцінних умінь у майбутнього вчителя
Автори: Гуменюк, В.О.
Ключові слова: майбутній вчитель
психолого-педагогічні умови
педагогічне оцінювання
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Аналіз психолого-педагогічної літератури визначив найбільш суттєві характеристики понять «умова», «фактор», які мають спільні категоріальні ознаки. Беручи до уваги загальну мету та завдання нашого дослідження, педагогічними умовами формування загальних умінь оцінити навчальні досягнення учнів визначаємо ті основні внутрішні та зовнішні причини, які зумовлюють підвищення рівня якості фундаментальної підготовки майбутніх вчителів й піддаються корекції в межах навчального процесу. Процес формування у майбутніх вчителів загальних умінь оцінити навчальні досягнення учнів основної школи діє недостатньо ефективно. Це пов’язано з рядом причин: 1) відсутністю в теорії професійної підготовки єдиного підходу до визначення об’єктивної характеристики критеріїв оцінювання та методики оцінювання; 2)недосконалість самої системи оцінювання, відсутність чітких критеріїв; 3)помилки, які припускають викладачі при оцінюванні навчальних досягнень учнів; 4)невизначеність умов, за яких система оцінювання функціонувала б ефективно.
Опис: Гуменюк В. О. Аналіз психолого-педагогічних умов, які впливають на формування оцінних умінь у майбутнього вчителя / В. О. Гуменюк // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 409-411.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7462
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Gumenyuk.pdf755,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок