DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7427
|
Назва: | Методичний складник культуроохоронної педагогічної концепції В. Щепотьєва |
Автори: | Гринь, Ю.М. Лобач, О.О. |
Ключові слова: | Щепотьєв В. культуроохоронна педагогічна концепція педагогічні методи |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається методичний складник культуроохоронної педагогічної концепції В. Щепотьєва – першого ректора Полтавського інституту народної освіти, професора української літератури та мовознавства, мистецтвознавця, етнографа, архівіста, митця.
Репрезентовано класифікацію методів, яка включає дві групи: 1) педагогічні (традиційні та інноваційні); 2) наукові (теоретичні й дослідницькі). Автори конкретизують традиційні та інноваційні методи педагогічної концепції вченого. |
Опис: | Гринь Ю. М. Методичний складник культуроохоронної педагогічної концепції В. Щепотьєва / Ю. М. Гринь, О. О. Лобач // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 14. – С. 107–114. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7427 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|