DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7419

Назва: Педагогічний потенціал ілюстрацій у процесі вивчення англійської мови майбутніми вчителями
Автори: Стиркіна, Ю.С.
Ключові слова: майбутній вчитель
англійська мова
ілюстрація
візуальний ряд
наочні методи навчання
образні опори
семантизація
методи навчання іноземної мови
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано можливості використання ілюстрацій у підручниках з іноземної мови для студентів вишу. З’ясовано, що потреба у використанні ілюстрацій зумовлена обмеженим вибором навчально-методичних комплектів і недостатністю належного фінансування. Досвідчені вчителі компенсують відсутність ілюстрацій власними добірками. Проаналізовано положення сучасних педагогів щодо можливостей використання ілюстрацій для ефективного навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах.
Опис: Стиркіна Ю. С. Педагогічний потенціал ілюстрацій у процесі вивчення англійської мови майбутніми вчителями / Ю. С. Стиркіна // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 14. – С. 31–40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7419
Розташовується у зібраннях:2016(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Styrkyna.pdf383,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок