DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7419
|
Назва: | Педагогічний потенціал ілюстрацій у процесі вивчення англійської мови майбутніми вчителями |
Автори: | Стиркіна, Ю.С. |
Ключові слова: | майбутній вчитель англійська мова ілюстрація візуальний ряд наочні методи навчання образні опори семантизація методи навчання іноземної мови |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано можливості використання ілюстрацій у підручниках з іноземної мови для студентів вишу. З’ясовано, що потреба у використанні ілюстрацій зумовлена обмеженим вибором навчально-методичних комплектів і недостатністю належного фінансування.
Досвідчені вчителі компенсують відсутність ілюстрацій власними добірками. Проаналізовано положення сучасних педагогів щодо можливостей використання ілюстрацій для ефективного навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах. |
Опис: | Стиркіна Ю. С. Педагогічний потенціал ілюстрацій у процесі вивчення англійської мови майбутніми вчителями / Ю. С. Стиркіна // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 14. – С. 31–40. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7419 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|