DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7307

Назва: Соціально-правова компетентність майбутніх учителів-філологів
Автори: Перова, С.В.
Ключові слова: учитель-філолог
професійна компетентність
професійна освіта
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Сучасні умови бурхливого життя висувають підвищені вимоги до випускників вищих навчальних закладів. На ринку праці конкурентоспроможними є не просто фахівці, а компетентні професіонали своєї справи, тому застосування компетентнісно зорієнтованого підходу до навчання у закладах освіти є нагальною потребою і необхідністю. Реформування освіти передбачає оновлення змісту навчання, зорієнтованого на ключові компетентності, оволодіння якими дозволить майбутнім учителям-філологам вирішувати актуальні проблеми в професійному, соціальному, повсякденному житті.
Опис: Перова С. В. Соціально-правова компетентність майбутніх учителів-філологів / С. В. Перова // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 265-270.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7307
Розташовується у зібраннях:15

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
70.pdf192,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок