DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7307
|
Назва: | Соціально-правова компетентність майбутніх учителів-філологів |
Автори: | Перова, С.В. |
Ключові слова: | учитель-філолог професійна компетентність професійна освіта |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні умови бурхливого життя висувають підвищені вимоги до випускників вищих навчальних закладів. На ринку праці
конкурентоспроможними є не просто фахівці, а компетентні професіонали своєї справи, тому застосування компетентнісно зорієнтованого підходу до навчання у закладах освіти є нагальною потребою і необхідністю. Реформування освіти передбачає оновлення змісту навчання, зорієнтованого на ключові компетентності, оволодіння якими
дозволить майбутнім учителям-філологам вирішувати актуальні проблеми в професійному, соціальному, повсякденному житті. |
Опис: | Перова С. В. Соціально-правова компетентність майбутніх учителів-філологів / С. В. Перова // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 265-270. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7307 |
Розташовується у зібраннях: | 15
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|