DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7274
|
Назва: | Зміст предметних географічних компетенцій учнів |
Автори: | Вішнікіна, Л.П. |
Ключові слова: | географічна компетентність предметні географічні компетенції компетентнісний підхід ключові компетенції міжпредметні компетенції |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема наукового обґрунтування та конкретизації змісту предметних географічних компетенцій учнів, дається аналіз понять «компетентність», «ключові компетенції», «міжпредметні компетенції», «предметні географічні компетенції». Наведено приклад визначення орієнтовного змісту предметної географічної компетенції "знання" на основі оновленої навчальної програми з географії для основної школи. |
Опис: | Вішнікіна Л. П. Зміст предметних географічних компетенцій учнів / Л. П. Вішнікіна // Імідж сучасного педагога. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2015. – №10. – С. 24-27. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7274 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|