DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7249

Назва: Гендерний аспект особливостей мимовільної пам’яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками
Автори: Шевчук, В.В.
Ключові слова: пам’ять
мимовільна пам’ять
вікова психологія
старший дошкільний вік
іноземна лексика
гендер
іноземна мова
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто наукові підходи до проблеми засвоєння дітьми старшого дошкільного віку іноземної лексики. Крім того, подано результати емпіричного дослідження гендерних особливостей мимовільного запам’ятовування іноземних слів старшими дошкільниками. Встановлено, що дівчатка та хлопчики мають незначні відмінності в показниках середнього рівня мимовільного запам’ятовування слів іноземної мови.
Опис: Шевчук В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам’яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук // Психологія і особистість. – 2017. – № 1 (11). – С. 183–192.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7249
Розташовується у зібраннях:2017(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Shevchuk.pdf398,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок