DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7249

Название: Гендерний аспект особливостей мимовільної пам’яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками
Авторы: Шевчук, В.В.
Ключевые слова: пам’ять
мимовільна пам’ять
вікова психологія
старший дошкільний вік
іноземна лексика
гендер
іноземна мова
Issue Date: 2017
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто наукові підходи до проблеми засвоєння дітьми старшого дошкільного віку іноземної лексики. Крім того, подано результати емпіричного дослідження гендерних особливостей мимовільного запам’ятовування іноземних слів старшими дошкільниками. Встановлено, що дівчатка та хлопчики мають незначні відмінності в показниках середнього рівня мимовільного запам’ятовування слів іноземної мови.
Описание: Шевчук В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам’яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук // Психологія і особистість. – 2017. – № 1 (11). – С. 183–192.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7249
Appears in Collections:2017(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Shevchuk.pdf398,84 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback