DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7117

Назва: Соціально-педагогічні проблеми профорієнтації учнівської молоді
Автори: Войцехівська, Л.М.
Ключові слова: Соціалізація
профорієнтація учнівської молоді
форми та методи профорієнтації
загальноосвітня школа
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Розвиток людства набирає дедалі динамічнішого характеру, зміна ідей, знань, технологій відбувається швидше, ніж зміна людського покоління. Сучасний діловий і професійний світ гостро потребують професійно мобільних людей, які готові приймати зважені самостійні рішення й нести відповідальність за їхнє втілення в життя, здатні успішно й ефективно знаходити й реалізовувати себе в соціально-економічних умовах, що швидко змінюються, у зв’язку з пошуком, плануванням, вибором і влаштуванням власної професійної кар’єри. У зв’язку зі змінами, що відбуваються в економічній, соціальній, політичній, духовній сферах нашого суспільства, найскладніше проходить процес соціалізації підростаючого покоління.
Опис: Войцехівська Л. М. Соціально-педагогічні проблеми профорієнтації учнівської молоді / Л. М. Войцехівська // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 284-287.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7117
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
6.6 Войцехівська.pdf182,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок