DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7093
|
Назва: | Концептуальні підходи до визначення змісту політехнічної освіти школярів |
Автори: | Литвиненко, О.А. |
Ключові слова: | політехнічна освіта виховання школярів ідеї політехнізму освіта України |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Важливістю розробки методолого-теоретичних основ трудового виховання підростаючого покоління як цілеспрямованої педагогічної взаємодії з метою формування трудової свідомості особистості визначається актуальність проблеми політехнічної освіти школярів. Успішно вирішити означені відповідальні завдання можливо, лише
спираючись на сучасну теорію політехнічної освіти, яка б містила наукове визначення
мети, змісту, організації та методів. На початку 20-х рр. ХХ ст. розпочалося активне упровадження ідеї політехнізму в практику шкільних навчальних закладів. У цей час ставилося завдання ознайомлення учнів з усіма головними галузями виробництва. Знання цих галузей безпосередньо сприймалося як зміст політехнічної освіти. У наш час надзвичайної актуальності набуває питання обґрунтування нових методологічних засад політехнічної освіти, які б відповідали сучасним потребам трудового виховання особистості. У зв’язку з цим убачається перспективним розробка компетентнісно-проектувального підходу, в основу якого покладено творчу проектну діяльність учнів із використанням сучасних інформаційних засобів обробки науково-технічної інформації та створення нових виробничих технологій. |
Опис: | Литвиненко О. А. Концептуальні підходи до визначення змісту політехнічної освіти школярів / О. А. Литвиненко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 237-240. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7093 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|