DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7007

Назва: Форми організації занять при викладанні хімічної компоненти інтегрованого курсу «Природознавство» в профільній школі
Автори: Багачова, В.Ю.
Ключові слова: хімія
природознавство
профільна школа
організація занять
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): У здійсненні навчально-виховних завдань велике значення має правильна організація процесу навчання. Це насамперед стосується уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу в школі. Уроки проводяться по темах курсу в певній послідовності, яка забезпечує систематичність і послідовність вивчення матеріалу. Залежно від мети й змісту уроки з природознавства можна проводити в класі, серед природи, на виробництві, в музеї, на географічному майданчику, на навчально-дослідній ділянці і т. д. Основні з них такі: комбінований урок, урок серед природи, практичне заняття, узагальнюючий (підсумковий) урок. Досить цікавими являються уроки узагальнення знань, які слідують в кінці вивчення кожної теми, а також курсу в кожному класі. Мета таких уроків – створення цілісності з елементів знань, виділення основних знань у вивченому, розкриття зв’язку цих знань з особисто орієнтованими, продуктивними знаннями та вміннями. Уроку узагальнення та систематизації знань може проводитися у вигляді: виставки “продукції” учнів класу (моделей, проектів та ін.), їх експертизи, оцінки; обговорення запитань узагальнюючого характеру; самостійної чи контрольної роботи; святкової частини (вікторини, зустрічі із запрошеними гостями, гри тощо).
Опис: Багачова В. Форми організації занять при викладанні хімічної компоненти інтегрованого курсу «Природознавство» в профільній школі / В. Багачова // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 178-181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7007
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Bagahova1.pdf476,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок