DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7005
|
Назва: | Політехнічна складова змісту підготовки майбутніх педагогів |
Автори: | Семенцова, О.М. |
Ключові слова: | професійна підготовка фахівців політехнічний аспект професійної діяльності професійна готовність особистості ідеї політехнізму |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах модернізації української системи освіти особливої уваги заслуговує проблема підготовки конкурентоспроможних фахівців, які готові виконувати свої професійні функції у контексті майбутньої професійної діяльності, фаху, а також спеціалізації. Для майбутнього фахівця важливим є усвідомлення необхідності формування готовності до виконання професійної діяльності ще під час навчання у вищому навчальному закладі. Майбутній фахівець педагогічної галузі має бути готовий до реальної практичної діяльності,володіти навичками самостійної праці й професійного самовдосконалення, ураховувати реальні соціокультурні умови середовища, у якому здійснюється професійна діяльність. У зв’язку з цим постає проблема формування професійної готовності майбутніх
педагогів до роботи. |
Опис: | Семенцова О. М. Політехнічна складова змісту підготовки майбутніх педагогів / О. М. Семенцова // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 84-85. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7005 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|