DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7005

Назва: Політехнічна складова змісту підготовки майбутніх педагогів
Автори: Семенцова, О.М.
Ключові слова: професійна підготовка фахівців
політехнічний аспект професійної діяльності
професійна готовність особистості
ідеї політехнізму
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В умовах модернізації української системи освіти особливої уваги заслуговує проблема підготовки конкурентоспроможних фахівців, які готові виконувати свої професійні функції у контексті майбутньої професійної діяльності, фаху, а також спеціалізації. Для майбутнього фахівця важливим є усвідомлення необхідності формування готовності до виконання професійної діяльності ще під час навчання у вищому навчальному закладі. Майбутній фахівець педагогічної галузі має бути готовий до реальної практичної діяльності,володіти навичками самостійної праці й професійного самовдосконалення, ураховувати реальні соціокультурні умови середовища, у якому здійснюється професійна діяльність. У зв’язку з цим постає проблема формування професійної готовності майбутніх педагогів до роботи.
Опис: Семенцова О. М. Політехнічна складова змісту підготовки майбутніх педагогів / О. М. Семенцова // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 84-85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7005
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.14 Семенцова.pdf172,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок