DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7004

Назва: Формування у старшокласників екологічної культури під час засвоєння хімічної компоненти інтегрованого курсу «Природознавство»
Автори: Багачова, В.Ю.
Ключові слова: екологія
екологічна культура
природознавство
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Інтегрований курс «Природознавство» для старшокласників складається із загальноприродничих знань, фізичної, хімічної та біологічної компоненти. Він розрахований на учнів-гуманітаріїв, які повинні бути ознайомлені з екологічними проблемами, що виникли внаслідок неграмотного використання хімічних речовин. Досить актуальною у наш час проблемою, пов’язаною із неграмотністю використання речовин, є руйнування озонового шару.
Опис: Багачова В. Ю. Формування у старшокласників екологічної культури під час засвоєння хімічної компоненти інтегрованого курсу «Природознавство» / В. Ю. Багачова // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 176-178.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7004
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Bagahova.pdf458,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок