DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6996
|
Назва: | Педагогічні проблеми підготовки учнів до трудової діяльності |
Автори: | Кубракова, О.І. |
Ключові слова: | політехнізм політехнічна освіта підготовка учнів до трудової діяльності вибір професії |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність теми пов’язана безпосередньо із самим процесом виховання підростаючого покоління. Трудова діяльність опосередковано визначає якість підготовки кадрів, рівень знань, умінь та навичок, сприяє всебічному та гармонійному розвитку особистості. Від якості розв’язання проблеми залежить свідомий вибір учнем своєї майбутньої професії залежно від його інтересів, нахилів, здібностей та пріоритетів. Саме через певні педагогічні помилки учителів виникають проблеми у самовизначенні та самореалізації учнів. Саме від успішної реалізації ідеї політехнізму залежить
перспективна підготовка школярів до праці. Тобто, потрібно враховувати всі аспекти
трудового виховання, тому що це є важливою складовою загального виховання особистості. Потрібно, щоб учні розуміли значення праці не тільки як суспільно значущої складової, а як і одного із факторів формування їх особистості та показників безпосереднього впливу на виховання. |
Опис: | Кубракова О. І. Педагогічні проблеми підготовки учнів до трудової діяльності / Кубракова О. І. // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 66-68. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6996 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|