DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6960

Назва: Реалізація ідеї політехнізму в шкільнй освіті України ХХ століття
Автори: Семеновська, Л.А.
Ключові слова: політехнізм
шкільна освіта
ідеї політехнізму
історія вітчизняної школи
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Ідею політехнізму, яка свого часу була сформульована в період оновлення механізмів соціально-економічної розбудови суспільства, відносимо до вічних соціально-педагогічних надбань. У 1931 р. політехнізацію шкіл умотивовано, задокументовано і проголошено пріоритетним напрямом державної освітньої політики, реформування системи шкільної освіти передбачало перетворення загальноосвітніх шкіл у трудові політехнічні.Актуальність дослідження полягає в тому, що, по-перше, політехнізм у новітніх умовах виступає вирішальним фактором гармонізації взаємодії особистісного й соціального начал у підготовці молодого покоління до життя; по-друге, передбачає теоретичне й практичне оволодіння особистістю загальними основами виробництва, ринкової економіки й об’єктами сучасних науково-технічних досягнень;
Опис: Семеновська, Л. Реалізація ідеї політехнізму в шкільнй освіті України ХХ століття / Л. Семеновська // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 12-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6960
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1б Семеновська.pdf167,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок