DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6960
|
Назва: | Реалізація ідеї політехнізму в шкільнй освіті України ХХ століття |
Автори: | Семеновська, Л.А. |
Ключові слова: | політехнізм шкільна освіта ідеї політехнізму історія вітчизняної школи |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Ідею політехнізму, яка свого часу була
сформульована в період оновлення механізмів соціально-економічної розбудови суспільства, відносимо до вічних соціально-педагогічних надбань. У 1931 р. політехнізацію шкіл умотивовано, задокументовано і проголошено пріоритетним напрямом державної освітньої політики, реформування системи шкільної освіти передбачало перетворення загальноосвітніх шкіл у трудові політехнічні.Актуальність дослідження полягає в тому, що, по-перше, політехнізм у новітніх умовах виступає вирішальним фактором гармонізації взаємодії особистісного й соціального начал у підготовці молодого покоління до життя; по-друге, передбачає теоретичне й практичне оволодіння особистістю загальними основами виробництва, ринкової економіки й об’єктами сучасних науково-технічних досягнень; |
Опис: | Семеновська, Л. Реалізація ідеї політехнізму в шкільнй освіті України ХХ століття / Л. Семеновська // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 12-18. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6960 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|