DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6906

Назва: Екологічний компонент мотивації вивчення хімічних дисциплін в аграрному вузі
Автори: Власенко, О.Г.
Ключові слова: хімія
мотивація
екологія
аграрний ВУЗ
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Особливістю навчання у вищій школі є те, що переважна більшість студентів свідомо обрали напрямок своєї подальшої підготовки. Отже, вони налаштовані на розширення сфери інтересів у обраній галузі знань. Тому для них актуальними є мотиви розкриття інтелектуального, творчого потенціалу, прагнення поєднувати навчання із саморозвитком, удосконалювати свої професійні навички тощо. У той же час, не всі студенти усвідомлюють необхідність вивчення фундаментальних дисциплін, до яких в аграрному вузі належить хімія. Причиною цього є нерозуміння студентами значущості хімічних знань для життя та професійної діяльності. Отже виникає потреба в реформуванні всіх складових компонентів процесу навчання хімічних дисциплін у вищій школі (цільового, стимулюючо-мотиваційного, змістового, операційно-діяльнісного, контрольно-регулюючого, оцінно-результативного) для піднесення "іміджу" хімії як науки і навчальної дисципліни. У даній статті детальніше зупинимось на розкритті зв’язку між стимулюючо-мотиваційним, змістовим і операційно-діяльнісним компонентами; з’ясуємо як оновлення змісту навчального предмету впливає на мотивацію його вивчення і за допомогою яких засобів і методів реалізується цей вплив. Змістовий компонент впливає на конкретизацію цілей навчання, на вибір способів їх реалізації – засобів, методів і форм організації навчальної діяльності студентів, стилю спілкування між викладачем та студентами.
Опис: Власенко О. Г. Екологічний компонент мотивації вивчення хімічних дисциплін в аграрному вузі / О. Г. Власенко // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 86-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6906
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vlasenko.pdf280,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок