DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6893
|
Назва: | Методи навчання у профільній школі |
Автори: | Бондар, С.П. |
Ключові слова: | метод навчання профільна школа |
Дата публікації: | 2008 |
Короткий огляд (реферат): | Методи навчання є одним з найважливіших структурних компонентів навчального процесу. Метод — серцевина процесу навчання, ланка, яка зв'язує запроектовану ціль і кінцевий результат. Слово «метод» (від грец.
methodos) в перекладі означає «дослідження, спосіб, шлях досягнення мети». Етимологія цього слова відображається і на трактуванні його як наукової категорії. «Метод — у самому загальному значенні — спосіб досягнення мети, певним чином впорядкована діяльність» — зазначено у «Філософському словнику». |
Опис: | Бондар С. П. Методи навчання у профільній школі / С. П. Бондар // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 62-65. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6893 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|