DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6886

Назва: Проектування змісту і методики формування економічних знань у шкільних курсах географії
Автори: Шуканова, А.А.
Ключові слова: географія
економічні знання
школа
проектування
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): При проектуванні змісту навчальних предметів більшість дослідників, слідом за І. Я. Лернером і М. Н. Скаткіним, виділяють наступні види знань, що повинні бути передбачені в програмах, підручниках і в самому навчальному процесі: основні поняття і терміни, факти повсякденної дійсності і науки, основні закони науки, теорії, наукові і соціальні ідеї, методологічні знання, оціночні знання. У практиці школи спостерігаємо різні пропорції у співвідношеннях між даними видами знань, що зумовлюється їх предметною специфікою. Так, О.М. Кабанова-Меллер, досліджуючи психологічні аспекти формування знань, у т.ч. на прикладі географічного матеріалу, звертає увагу на формування пов’язаних з ними уявлень, які виступають їх чуттєвою опорою. У науковій доповіді І. С. Матрусова переконливо доводиться, що «в навчанні географії необхідно акцентувати увагу на фактах і ідеях, що формують... почуття і переконання молоді...», «орієнтувати учнів на вироблення особистісного відношення до того, що вивчається». М. К. Ковалевська, розробляючи свого часу зміст курсу економічної географії СРСР, зазначала, що найважливішими є завдання, які допомагають розкрити учням світоглядні ідеї курсу та завдання, спрямовані на усвідомлення загальних наукових категорій, понять і опрацювання логічних правил.
Опис: Шуканова А. Проектування змісту і методики формування економічних знань у шкільних курсах географії / А. Шуканова // Імідж сучасного педагога. – 2008. – № 7-8. – С. 105-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6886
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Імідж сучасного педагога 2008 - 7-8.pdf731,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок