DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6885
|
Назва: | Психолого-дидактичні засади засвоєння економічних знань учнями у процесі навчання географії |
Автори: | Шуканова, А.А. |
Ключові слова: | учні економіка економічні знання географія |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Оскільки економіка є відносно новим навчальним предметом, який як інваріантна складова введений до навчальних планів з 2001 року, тому традиційно елементи економічних знань, що мають загальноосвітнє значення, включаються у зміст інших навчальних предметів – історії, географії, математики. У цьому переліку географія завжди була провідною дисципліною щодо формування економічних знань і, на нашу думку, повинна нею
залишитися, що зумовлює актуальність дослідження саме економічної спрямованості географічної освіти. У сучасній дидактиці навчання розглядається як двобічний процес, що включає діяльність учителя (викладання) і діяльність учнів (учіння). Навчальне пізнання, що здійснюється у процесі учіння, протікає за законами психології засвоєння знань людиною, тому метою нашого дослідження є з’ясування психолого-дидактичних засад засвоєння економічних знань учнями 9-10-х класів у процесі навчання географії. |
Опис: | Шуканова Анжела Психолого-дидактичні засади засвоєння економічних знань учнями у процесі навчання географії / Анжела Шуканова // Імідж сучасного педагога. – 2009. – № 8-9. – С. 122-126. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6885 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|