DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6885

Назва: Психолого-дидактичні засади засвоєння економічних знань учнями у процесі навчання географії
Автори: Шуканова, А.А.
Ключові слова: учні
економіка
економічні знання
географія
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): Оскільки економіка є відносно новим навчальним предметом, який як інваріантна складова введений до навчальних планів з 2001 року, тому традиційно елементи економічних знань, що мають загальноосвітнє значення, включаються у зміст інших навчальних предметів – історії, географії, математики. У цьому переліку географія завжди була провідною дисципліною щодо формування економічних знань і, на нашу думку, повинна нею залишитися, що зумовлює актуальність дослідження саме економічної спрямованості географічної освіти. У сучасній дидактиці навчання розглядається як двобічний процес, що включає діяльність учителя (викладання) і діяльність учнів (учіння). Навчальне пізнання, що здійснюється у процесі учіння, протікає за законами психології засвоєння знань людиною, тому метою нашого дослідження є з’ясування психолого-дидактичних засад засвоєння економічних знань учнями 9-10-х класів у процесі навчання географії.
Опис: Шуканова Анжела Психолого-дидактичні засади засвоєння економічних знань учнями у процесі навчання географії / Анжела Шуканова // Імідж сучасного педагога. – 2009. – № 8-9. – С. 122-126.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6885
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Імідж сучасного педагога 2009 - 8-9.pdf425,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок