DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6868

Назва: Розвиток в учнів інтересу до вивчення хімії
Автори: Буринська, Н.М.
Ключові слова: учні
хімія
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах інтерес учня до навчання стає педагогічною проблемою великої державної ваги. Адже Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа), спрямована на реалізацію Національної доктрини розвитку освіти, передбачає передусім функціонування профільної освіти. Аби реалізувати таку настанову, треба забезпечити сприятливі умови не тільки для якісного засвоєння учнями знань, а й для формування у них ключових компетентностей задля самореалізації особистості. Це означає, що слід ураховувати передусім індивідуальні особливості й потреби учнів, розвивати певні здібності та орієнтувати на майбутню професійну діяльність. Без виховання інтересу до навчального предмета виконати поставлені завдання неможливо.
Опис: Буринська Н. М. Розвиток в учнів інтересу до вивчення хімії / Н. М. Буринська // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 54-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6868
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Burinska.pdf241,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок