DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6686
|
Назва: | Проблемно-розвиваючі досліди, як один із шляхів пізнавальної активності учнів |
Автори: | Сенецька, Т.І. |
Ключові слова: | учні пізнавальна активність дослід проблемно-розвиваючі досліди хімія |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Намагаючись розвинути інтелектуальне мислення в учнів, іноді забувають , що їх навчальна діяльність стає найефективнішою, за наявності зацікавленості в знаннях. Проблема розвитку пізнавального інтересу важко вирішується на практиці. Жоден метод навчання не може вважатися ефективним,
якщо він не допомагає розвитку у дітей самостійності та інтелектуальної активності. Тому, створення проблемної ситуації найкраще допомагає розвитку пізнавальної активності учнів, викликає в них зацікавленість до предмету, розвиває логічне мислення, виробляє навички користування різного роду
джерел інформації. |
Опис: | Сенецька Т. І. Проблемно-розвиваючі досліди, як один із шляхів пізнавальної активності учнів / Т. І. Сенецька // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 362–363. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6686 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|