DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6686

Назва: Проблемно-розвиваючі досліди, як один із шляхів пізнавальної активності учнів
Автори: Сенецька, Т.І.
Ключові слова: учні
пізнавальна активність
дослід
проблемно-розвиваючі досліди
хімія
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Намагаючись розвинути інтелектуальне мислення в учнів, іноді забувають , що їх навчальна діяльність стає найефективнішою, за наявності зацікавленості в знаннях. Проблема розвитку пізнавального інтересу важко вирішується на практиці. Жоден метод навчання не може вважатися ефективним, якщо він не допомагає розвитку у дітей самостійності та інтелектуальної активності. Тому, створення проблемної ситуації найкраще допомагає розвитку пізнавальної активності учнів, викликає в них зацікавленість до предмету, розвиває логічне мислення, виробляє навички користування різного роду джерел інформації.
Опис: Сенецька Т. І. Проблемно-розвиваючі досліди, як один із шляхів пізнавальної активності учнів / Т. І. Сенецька // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 362–363.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6686
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Senecka.pdf208,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок