DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6672
|
Назва: | Типологія навчальних проектів при вивченні хімії |
Автори: | Момот, Ю.В. |
Ключові слова: | навчальні проекти хімія вивчення хімії |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Проектна технологія організації навчання, або метод проектів, останнім часом набуває широкого розповсюдження, виходячи з того, що цілком підтримує сучасну тенденцію особистісно зорієнтованої освіти.
Центральне місце у проектній технології займає поняття „проект”. Проект ми розглядаємо як задуманий учнем (виходячи із власних спонукань, інтересів і бажань) план, ідея, прагматичного спрямування, у результаті
втілення якої автор повинен отримати конкретний результат: матеріальний – книгу, стінгазету, фільм, доклад, виріб тощо; чи нематеріальний – зміна суспільної думки, особисте ставлення і т. і. |
Опис: | Момот Ю. В. Типологія навчальних проектів при вивченні хімії / Ю. В. Момот // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 336–338. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6672 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|