DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6606
|
Назва: | Управлінський аспект педагогічної підтримки дітей в умовах адаптації їх до дошкільного навчального закладу |
Автори: | Бурсова, С.С. |
Ключові слова: | педагогічна підтримка етапи педагогічної підтримки технологія адаптація до дошкільного навчального закладу діти раннього віку |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі педагогічної підтримки дітей, які адаптуються до дошкільного навчального закладу. У ній висвітлено сутність управлінського аспекту педагогічної підтримка. А саме: схарактеризовані етапи здійснення педагогічної підтримки у період адаптації дітей до дошкільного навчального закладу; розкриті основні компоненти даних етапів. Автор розкриває особливості роботи суб’єктів навчально-виховного процесу та методи їх роботи, що необхідні для ефективної реалізації педагогічної підтримки дітей в адаптаційний період. |
Опис: | Бурсова С. С. Управлінський аспект педагогічної підтримки дітей в умовах
адаптації їх до дошкільного навчального закладу / С. С. Бурсова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. №45 (98). – С. 80-86. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6606 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|