DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6606

Назва: Управлінський аспект педагогічної підтримки дітей в умовах адаптації їх до дошкільного навчального закладу
Автори: Бурсова, С.С.
Ключові слова: педагогічна підтримка
етапи педагогічної підтримки
технологія
адаптація до дошкільного навчального закладу
діти раннього віку
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі педагогічної підтримки дітей, які адаптуються до дошкільного навчального закладу. У ній висвітлено сутність управлінського аспекту педагогічної підтримка. А саме: схарактеризовані етапи здійснення педагогічної підтримки у період адаптації дітей до дошкільного навчального закладу; розкриті основні компоненти даних етапів. Автор розкриває особливості роботи суб’єктів навчально-виховного процесу та методи їх роботи, що необхідні для ефективної реалізації педагогічної підтримки дітей в адаптаційний період.
Опис: Бурсова С. С. Управлінський аспект педагогічної підтримки дітей в умовах адаптації їх до дошкільного навчального закладу / С. С. Бурсова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. №45 (98). – С. 80-86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6606
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Управлінський_аспект.pdf577,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок