DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(65) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6590
|
Назва: | Полісемантичність поняття «парадигма» у теорії науково-педагогічного знання |
Автори: | Хоменко, А.В. |
Ключові слова: | парадигма педагогічне наукове знання педагогічна парадигма освітня парадигма парадигма виховання парадигмальний підхід міжпарадигмальний підхід поліпарадигмальність |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | На основі історико-педагогічного аналізу охарактеризовано інтерпретацію наукових поглядів на визначення сутності поняття «парадигма» у дискурсі науково-педагогічного знання, її залежність від характеру культурно-історичного процесу; виявлено змістові акценти даного методологічного конструкту; обґрунтовано необхідність парадигмального осмислення педагогічних явищ і процесів як регулятора науково-дослідницької та практичної інноваційної
педагогічної діяльності. |
Опис: | Хоменко А. В. Полісемантичність поняття «парадигма» у теорії науково-педагогічного знання / А. В. Хоменко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 65. – С. 26–35. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6590 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(65)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|