DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6581

Назва: Гра в організації особистісно орієнтованого навчання на уроках природознавства
Автори: Горобець, Н.В.
Ключові слова: гра
природознавство
особистісно орієнтоване навчання
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Особистісно орієнтована освіта передбачає навчання, що ставить основною задачею формування особистості школяра, враховуючи його схильності, пізнавальні можливості і потреби, його ставлення до знань. Вчитель як організатор і керівник навчально-виховного процесу має підбирати такі форми та методи, які б сприяли взаємодії всіх суб’єктів цього процесу, включенню в спільний творчий пошук, формуванню інтересу учнів до предмету та підвищенню їх пізнавальної активності. Однією з таких форм є застосування дидактичних ігор на уроках, що допомагає активізувати діяльність дитини, розвиває, спостережливість, увагу, пам'ять, мислення, підтримує інтерес до того, що вивчається, розвиває творчу уяву, образне мислення, знімає втому у дітей. Гра удосконалює наочну діяльність, логіку і прийоми мислення, формує і розвиває уміння і навики ділової взаємодії з людьми. Без активної участі дитини в будь-якому з цих видів діяльності його психічний розвиток був би одностороннім і неповним. Гра – це складне соціально-психологічне явище, що забезпечує істотні новоутворення у фізичній, психічній і особистісній сферах, дає ефект загального психічного розвитку. В грі дитина вчиться управляти собою.
Опис: Горобець Н. В. Гра в організації особистісно орієнтованого навчання на уроках природознавства / Н. В. Горобець // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 276–278.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6581
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Gorobec.pdf171,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок