|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6581
|
Назва: | Гра в організації особистісно орієнтованого навчання на уроках природознавства |
Автори: | Горобець, Н.В. |
Ключові слова: | гра природознавство особистісно орієнтоване навчання |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Особистісно орієнтована освіта передбачає навчання, що ставить основною задачею формування особистості школяра, враховуючи його схильності, пізнавальні можливості і потреби, його ставлення до знань. Вчитель як організатор і керівник навчально-виховного процесу має підбирати такі форми та методи, які б сприяли взаємодії всіх суб’єктів цього процесу, включенню в спільний творчий пошук, формуванню інтересу учнів до предмету та підвищенню їх пізнавальної активності. Однією з таких форм є застосування дидактичних ігор на уроках, що допомагає активізувати діяльність дитини, розвиває, спостережливість, увагу, пам'ять, мислення, підтримує інтерес до того, що вивчається, розвиває творчу уяву, образне мислення, знімає втому у дітей. Гра удосконалює наочну діяльність, логіку і прийоми мислення, формує
і розвиває уміння і навики ділової взаємодії з людьми. Без активної участі дитини в будь-якому з цих видів діяльності його психічний розвиток був би одностороннім і неповним.
Гра – це складне соціально-психологічне явище, що забезпечує істотні новоутворення у фізичній, психічній і особистісній сферах, дає ефект загального психічного розвитку. В грі дитина вчиться управляти собою. |
Опис: | Горобець Н. В. Гра в організації особистісно орієнтованого навчання на уроках природознавства / Н. В. Горобець // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 276–278. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6581 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|