DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6535

Назва: Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів
Автори: Галян, І.М.
Ключові слова: екзистенція
екзистенційна сповненість
смисл життя
цінності
ціннісно-смислова сфера
інтроекція
шкала екзистенції
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається екзистенційний зміст смислових позицій майбутніх педагогів. Зазначається необхідність забезпечення ціннісно-смислового розвитку майбутнього педагога в сучасному виші. Вказується на низький рівень екзистенційної сповненості майбутніх педагогів, інтроектованість цінностей, закритість Person, що в сукупності обмежують можливість прийняття персонально обґрунтованих рішень. Констатується, що смисл є не передумовою, а результатом здійснення діяльності, який унаслідок усвідомлення суб’єктом відкриває йому поле нових можливостей.
Опис: Галян І. М. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів / І. М. Галян // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 151–160.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6535
Розташовується у зібраннях:2016(2ч1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Halian.pdf419,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок