DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6535
|
Назва: | Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів |
Автори: | Галян, І.М. |
Ключові слова: | екзистенція екзистенційна сповненість смисл життя цінності ціннісно-смислова сфера інтроекція шкала екзистенції |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається екзистенційний зміст смислових позицій майбутніх педагогів. Зазначається необхідність забезпечення ціннісно-смислового розвитку майбутнього педагога в сучасному виші. Вказується на
низький рівень екзистенційної сповненості майбутніх педагогів, інтроектованість цінностей, закритість Person, що в сукупності обмежують можливість прийняття персонально обґрунтованих рішень. Констатується, що смисл є не передумовою, а результатом здійснення діяльності, який унаслідок усвідомлення суб’єктом відкриває йому поле нових можливостей. |
Опис: | Галян І. М. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів / І. М. Галян // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 151–160. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6535 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(2ч1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|