DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6494

Назва: Індивідуальні навчально-дослідні завдання, як засіб розвитку творчих здібностей особистості майбутнього вчителя математики в процесі професійної підготовки
Автори: Горзій, Т.О.
Макарова, І.Л.
Ключові слова: майбутній вчитель
професійна підготовка
індивідуальне завдання
творчі здібності
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Індивідуальні завдання – форма організації навчального процесу, що має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань, які студенти отримують у процесі навчання, а також застосування цих знань на практиці. Різновидністю індивідуальних завдань є індивідуальні навчально-дослідні завдання. ІНДЗ курсів геометричного циклу на фізико-математичних факультетах педуніверситетів є видом позаудиторної роботи студента, навчального та частково навчально-дослідницького характеру, яке використовується в процесі вивчення програмного матеріалу відповідних курсів. Одною з основних вимог до курсів, разом з вимогою науковості, є вимога чіткого дотримання принципу професійної спрямованості, тобто вимога того, щоб професійна спрямованість була “закладена” в самій структурі курсів, щоб в них були обгрунтовані найважливіші ідеї, факти, концепції, передбачені в шкільному курсі математики. Таку саму вимогу слід мати на увазі при складанні тем індивідуально-дослідницьких завдань.
Опис: Горзій Т. О. Індивідуальні навчально-дослідні завдання, як засіб розвитку творчих здібностей особистості майбутнього вчителя математики в процесі професійної підготовки / Т. О. Горзій, І. Л. Макарова // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 275–276.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6494
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Gorziy.pdf157,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок