DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6416
|
Назва: | Особливості проведення польових практик з ботаніки в околицях міста Полтави |
Автори: | Гомля, Л.М. Давидов, Д.А. |
Ключові слова: | польова практика практика студенти |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Польові практики займають важливе місце серед інших форм організації навчального процесу у вищій школі. Вони дають змогу практично ознайомитися з різноманітністю біоти певної території та закріпити одержані студентами теоретичні знання. Також під час польових практик з ботаніки поповнюється гербарій навчальних установ.
Ефективність засвоєння знань студентами під час практики передусім залежить від роботи викладача. Як правило, польові практики з ботаніки проводяться в кінці навчального року, в травні-червні, коли студенти вже
одержали повний запас теоретичних знань і коли квітує переважна більшість видів флори. Звичайно практика структурується на 2 частини: екскурсії та лабораторна робота. |
Опис: | Гомеля Л. М. Особливості проведення польових практик з ботаніки в околицях міста Полтави / Л. М. Гомеля, Д. А. Давидов // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 175–176. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6416 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|