DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6402

Назва: Науково-педагогічний проект "Росток" формування та перспективи розвитку
Автори: Курятник, Л.М.
Ключові слова: проект "Паросток"
освіта на Полтавщині
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): У сучасній освіті інтенсивно розвиваються процеси активізації науково-педагогічної ініціативи та творчості на засадах гуманізації, інтеграції та екологізації, діяльнісного підходу, гармонійного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національним характером освіти. Результатами такої творчості стають нові концепції та моделі освіти і виховання, методи, технології навчання та виховання, навчальні програми, підручники та навчальні посібники, створюються сучасні типи навчальних закладів. Вирішення актуальної проблеми практичного втілення цих результатів педагогічної творчості у зміст навчання та виховання підростаючого покоління може стати суттєвим внеском у розвиток сучасної освіти України. Завдяки демократизації освіти сьогодні існує багато шляхів вирішення сформульованої проблеми. Науково-педагогічний проект ”Росток” розглядається як однин із таких шляхів. Проблемами впровадження даного проекту займаються Н. Колечко, О. Манюк, С. Василенко, Т. Ольховик, Я. Коваль, а найбільший внесок у дослідження проекту зробила Пушкарьова Тамара Олексіївна – науковий керівник проекту ”Росток”, кандидат педагогічних наук, доцент, начальник відділу менеджменту освіти і вивчення педагогічного досвіду Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, професор кафедри управління освітою КОІПОПК, автор навчально-методичних комплексів з інтегрованого курс ”Навколишній світ”.
Опис: Курятник, Л. Науково-педагогічний проект "Росток" формування та перспективи розвитку / Л. Курятник // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 387-391.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6402
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
131.pdf171,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок