DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6402
|
Назва: | Науково-педагогічний проект "Росток" формування та перспективи розвитку |
Автори: | Курятник, Л.М. |
Ключові слова: | проект "Паросток" освіта на Полтавщині |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній освіті інтенсивно розвиваються процеси активізації науково-педагогічної ініціативи та творчості на засадах гуманізації, інтеграції та екологізації, діяльнісного підходу, гармонійного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національним характером освіти. Результатами такої творчості стають нові концепції та моделі освіти і виховання, методи, технології навчання та виховання, навчальні програми, підручники та навчальні посібники, створюються сучасні типи навчальних закладів.
Вирішення актуальної проблеми практичного втілення цих результатів педагогічної
творчості у зміст навчання та виховання підростаючого покоління може стати суттєвим
внеском у розвиток сучасної освіти України.
Завдяки демократизації освіти сьогодні існує багато шляхів вирішення сформульованої проблеми. Науково-педагогічний проект ”Росток” розглядається як однин із таких
шляхів. Проблемами впровадження даного проекту займаються Н. Колечко, О. Манюк, С. Василенко, Т. Ольховик, Я. Коваль, а найбільший внесок у дослідження проекту зробила Пушкарьова Тамара Олексіївна – науковий керівник проекту ”Росток”, кандидат педагогічних наук, доцент, начальник відділу менеджменту освіти і вивчення педагогічного
досвіду Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, професор кафедри управління освітою КОІПОПК, автор навчально-методичних комплексів з інтегрованого курс ”Навколишній світ”. |
Опис: | Курятник, Л. Науково-педагогічний проект "Росток" формування та перспективи розвитку / Л. Курятник // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 387-391. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6402 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|