DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6397
|
Назва: | Розвиток творчого мислення у майбутніх учителів у процесі професійної підготовки |
Автори: | Білоус, О.В. |
Ключові слова: | майбутній вчитель професійна підготовка творче мислення |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Метою даної статті є розгляд деяких шляхів розвитку творчого мислення у майбутніх учителів у процесі професійної підготовки.
Творче мислення – вид мислення, результатом якого є принципово чи суб’єктивно новий або вдосконалений образ певного аспекту дійсності. Воно відзначається своєрідним перебігом, особливою складністю і потребує великої інтелектуальної активності суб’єкта. Дж.-П. Гілфорд охарактеризував творче мислення як оригінальне, гнучке, глибоке і нетривіальне. |
Опис: | Білоус О. В. Розвиток творчого мислення у майбутніх учителів у процесі професійної підготовки / О. В. Білоус // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 162–163. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6397 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|