DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6391

Назва: Сучасні інноваційні навчальні заклади: різновиди та специфіка діяльності
Автори: Поклад, Т.
Ключові слова: інновації в освіті
педагогічні інновації
інноваційні школи
інноваційні методи
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Сьогодні, у вік реформування та модернізації системи освіти, значна роль відводиться інноваційним навчальним закладам. До них належать такі установи, які самостійно реалізують розроблені цілісні освітні програми та змінюють характер стосунків, зміст, умови праці в порівнянні з традиційною системою освіти. Як правило, у таких закладах навчаються обдаровані діти, які проявляють здібності у різноманітних видах діяльності. Термін “інноваційна школа” набув поширення із середини 90-х р. ХХ ст. Сьогодні під інноваційними навчальними закладами багато науковців та практиків розуміють будь-які школи, що застосовують різні нововведення. Враховуючи той факт, що сучасні навчальні заклади в практиці роботи використовують новітні технології навчання, авторські методики, інноваційними можна назвати більшість освітніх установ. Інноваційний заклад освіти не тільки експериментально апробовує чи впроваджує нові педагогічні ідеї, теорії, технології, методики, але й суттєво видозмінює та вдосконалює навчально-виховний процес у порівнянні з традиційною системою. Отже, інноваційні заклади освіти – це експериментальні лабораторії, в яких створюються й апробуються різні нововведення, здійснюється пошук перспективних шляхів способів розвитку освіти. Навряд чи масова державна школа з її традиційними підходами та змістом навчання спроможна осягнути всю багатовимірність освітніх пріоритетів майбутнього. Значний інтерес у цьому питанні становить досвід діяльності гімназій, ліцеїв та навчальних комплексів як сучасних інноваційнихосвітніх закладів.
Опис: Поклад, Т. Сучасні інноваційні навчальні заклади: різновиди та специфіка діяльності / Т. Поклад // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 372-375.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6391
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
126.pdf164,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок