DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6384

Назва: Софія Русова та її внесок у вітчизняну педагогіку
Автори: Ткаченко, Ю.
Ключові слова: Софія Русова
дошкільне виховання
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Значні зміни у освітньо-виховному процесі, які відбулися протягом останніх століть, диктуть потреби в необхідності перегляду підходів до національного виховання, тому важливого значення набувають особливості вимог до дошкільного виховання. Гідний внесок у розвиток дошкільного виховання зробила Софія Федорівна Русова (1856-1940 рр.) – український педагог та громадська діячка, літературний критик, а також одна з піонерок українського жіночого руху. Ретельне вивчення появи такої педагогічної постаті, як Софія Русова, дає можливість забезпечити та розвинути широке впровадження нових підходів до організації дошкільного виховного процесу. Софія Русова свою невтомну педагогічну, наукову та громадську діяльність спрямувала на розробку концепції національної освіти й виховання. Педагогічні погляди С. Русової викладено в її фундаментальних працях: “Дошкільне виховання”, “Теорія і практика дошкільного виховання”, “Дидактика”, “Сучасні течії в новій педагогіці”, “Роль жінки в дошкільному вихованні”, “Моральні завдання сучасної школи”, “Єдина діяльна (трудова) школа”, “Нова школа” та ін. На жаль, низку педагогічних творів С. Русової ще не опубліковано, наприклад: “Соціальне виховання, його значення в громадському житті”, “Практичні поради до виховання дітей”, “Національна школа у різних народів”, “Середньовічні університети”. Цей простий перелік робіт віддзеркалював основні напрями педагогічних пошуків та великий внесок Софії Русової в українську педагогічну думку. Її праці свідчать про те, що в системі національної освіти й виховання надзвичайну увагу приділено дошкільному вихованню, яке, на думку авторки, є мостом, що перекидається між школою та родиною. Саме в цей період закладаються цілісність особистості, її життєві прагнення й нахили.
Опис: Ткаченко, Ю. Софія Русова та її внесок у вітчизняну педагогіку / Ю. Ткаченко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 349-352
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6384
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
119-1.pdf163,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок