DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6380

Назва: Педагогічні ідеї М. Остроградського та його внесок у розвиток математики
Автори: Кононенко, Т.
Ключові слова: Остроградський М.
Педагогічні ідеї М. Остроградського
математична освіта
викладання математики
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є висвітлення діяльності М.Остроградського й впровадження в сучасну систему національного виховання основних принципів і напрямів виховання особистості. Михайло Васильович Остроградський (1801–1862рр) – український математик, спеціаліст з аналітичної і небесної механіки, математичного аналізу і математичної фізики, гідромеханіки і балістики. Він досяг вершин світочів математичної думки, ще за життя. Таке в історії буває надзвичайно рідко, сучасники визнали його генієм.
Опис: Кононенко, Т. Педагогічні ідеї М. Остроградського та його внесок у розвиток математики / Т. Кононенко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 339-341
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6380
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
116.pdf157,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок