DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2012(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/637

Назва: Формування духовності особистості у процесі художньо-творчого самовираження
Автори: Падалка, Г.М.
Ключові слова: духовність особистості
творче самовираження
художня діяльність
педагогічні впливи
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Висвітлюються педагогічні підходи до формування духовності особистості на основі залучення її до творчої діяльності в мистецтві. Розкривається зміст і структура творчого самовираження і як особистісної якості, і як процесу. Обґрунтовується провідна роль опосередкованих (непрямих) педагогічних впливів як способу стимулювання особистості до творчого самовираження у процесі художньої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/637
Розташовується у зібраннях:2012(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Padalka.pdf113,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок