DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6365

Назва: Взірцевий досвід А. С. Макаренка у вітчизняній освітній практиці
Автори: Кошлата, Ю.
Ключові слова: Макаренко А.С.
передовий педагогічний досвід
макаренкознавство
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Видатний український педагог А. С. Макаренко – автор філософсько- педагогічної концепції і виховної системи, яка за своєю фундаментальністю, універсальністю висновків і узагальнень належить всім народам світу. Сила впливу ідей А. С. Макаренка на практику виховання, починаючи з 30-х років, не зменшується. Його педагогічна спадщина вказує нам реальні шляхи до розв’язання проблем співробітництва і співтворчості педагогів і учнів. Багато його ідей чекають свого подальшого всебічного наукового осмислення з позицій їх впливу, зв’язку і наступності з сьогоднішнім днем, творчого впровадження у практику. Дослідниками проблем виховання певною мірою освоєні теоретичні й організаційно-методичні основи спадщини великого педагога. Педагог-практик А.С. Макаренко у своєму досвіді подає зразки найсучасніших розв’язань вкрай актуальних для нас питань: мети виховання, гармонізації єдності інтересів особистості, колективу і суспільства, навчання з виробничою працею, політехнічної підготовки з професійною, розвитку самодіяльності і самоврядування дітей, їх громадської активності. Педагогічна діяльність А. С. Макаренка ввібрала в себе кращі досягнення класичної та нової педагогіки. Його спадщина – досягнення всього прогресивного людства, яке прагне до гуманної освіти. Він вирішував складні педагогічні проблеми, які хвилюють нас і зараз. Тому ми впевнено говоримо «А. С. Макаренко – наш сучасник», «З А. С. Макаренком – у XXI сторіччя». Його розробки в педагогіці не втратили свого значення й сьогодні.
Опис: Кошлата, Ю. Взірцевий досвід А. С. Макаренка у вітчизняній освітній практиці / Ю. Кошлата // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 322-324.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6365
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
109.pdf157,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок