DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6365
|
Назва: | Взірцевий досвід А. С. Макаренка у вітчизняній освітній практиці |
Автори: | Кошлата, Ю. |
Ключові слова: | Макаренко А.С. передовий педагогічний досвід макаренкознавство |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Видатний український педагог А. С. Макаренко – автор філософсько- педагогічної концепції і виховної системи, яка за своєю фундаментальністю, універсальністю висновків і узагальнень належить всім народам світу.
Сила впливу ідей А. С. Макаренка на практику виховання, починаючи з 30-х років, не зменшується. Його педагогічна спадщина вказує нам реальні шляхи до розв’язання
проблем співробітництва і співтворчості педагогів і учнів. Багато його ідей чекають свого подальшого всебічного наукового осмислення з позицій їх впливу, зв’язку і наступності з сьогоднішнім днем, творчого впровадження у практику. Дослідниками проблем виховання певною мірою освоєні теоретичні й організаційно-методичні основи спадщини великого педагога. Педагог-практик А.С. Макаренко у своєму досвіді подає зразки найсучасніших розв’язань вкрай актуальних для нас питань: мети виховання, гармонізації єдності інтересів особистості, колективу і суспільства, навчання з виробничою працею, політехнічної підготовки з професійною, розвитку самодіяльності і самоврядування дітей, їх громадської активності.
Педагогічна діяльність А. С. Макаренка ввібрала в себе кращі досягнення класичної
та нової педагогіки. Його спадщина – досягнення всього прогресивного людства, яке
прагне до гуманної освіти. Він вирішував складні педагогічні проблеми, які хвилюють
нас і зараз. Тому ми впевнено говоримо «А. С. Макаренко – наш сучасник», «З А. С. Макаренком – у XXI сторіччя». Його розробки в педагогіці не втратили свого значення й
сьогодні. |
Опис: | Кошлата, Ю. Взірцевий досвід А. С. Макаренка у вітчизняній освітній практиці / Ю. Кошлата // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 322-324. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6365 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|