DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6358
|
Назва: | Упровадження педагогічних ідей М. Монтессорі у дошкільних закладах України |
Автори: | Заливча, Т. |
Ключові слова: | Марія Монтессорі дошкільна совіта та виховання |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Після проголошення держави незалежною надзвичайно актуальним постало питання про запровадження якісно нових методів у навчанні та вихованні підростаючого
покоління. Різноманітність змісту, методів та засобів навчання та виховання дошкільнят вимагають об’єднаних зусиль педагогів, які мають бути максимально переорієнтовано на
гуманізацію, демократизацію та дитиноцентризм. Тому останні з великою зацікавленістю підходять до проблеми виокремлення та подальшого впровадження найдієвіших методик виховання дітей дошкільного віку. Унікальними у цьому плані є методичні розробки італійського педіатра та педагога Марії Монтессорі (1870-1952), яка розробила винятковий дидактичний матеріал, що майже без змін проіснував уже більше ста років. Головну увагу М. Монтессорі приділяла пізнавальному розвитку, вважаючи головною цінністю – індивідуальність дитини. |
Опис: | Заливча, Т. Упровадження педагогічних ідей М. Монтессорі у дошкільних закладах України / Т. Заливча // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 289-302. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6358 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|