DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6358

Назва: Упровадження педагогічних ідей М. Монтессорі у дошкільних закладах України
Автори: Заливча, Т.
Ключові слова: Марія Монтессорі
дошкільна совіта та виховання
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Після проголошення держави незалежною надзвичайно актуальним постало питання про запровадження якісно нових методів у навчанні та вихованні підростаючого покоління. Різноманітність змісту, методів та засобів навчання та виховання дошкільнят вимагають об’єднаних зусиль педагогів, які мають бути максимально переорієнтовано на гуманізацію, демократизацію та дитиноцентризм. Тому останні з великою зацікавленістю підходять до проблеми виокремлення та подальшого впровадження найдієвіших методик виховання дітей дошкільного віку. Унікальними у цьому плані є методичні розробки італійського педіатра та педагога Марії Монтессорі (1870-1952), яка розробила винятковий дидактичний матеріал, що майже без змін проіснував уже більше ста років. Головну увагу М. Монтессорі приділяла пізнавальному розвитку, вважаючи головною цінністю – індивідуальність дитини.
Опис: Заливча, Т. Упровадження педагогічних ідей М. Монтессорі у дошкільних закладах України / Т. Заливча // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 289-302.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6358
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
102.pdf163,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок