DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2012(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/635

Назва: Глобальна освіта як складова професійного розвитку американських і канадських учителів
Автори: Авшенюк, Н.М.
Ключові слова: глобальна освіта
глобалізація
глобальна компетентність учителя
тривимірна структура глобальної компетентності вчителя
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню сутності глобальної освіти та глобальної компетентності, що є невід'ємним компонентом професійного розвитку сучасного вчителя як суб'єкта міжнародної освітньої реальності. Охарактеризовано тривимірну структуру взаємопов’язаних складових глобальної компетентності вчителя: етичний вимір, діяльнісний вимір, академічний вимір.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/635
Розташовується у зібраннях:2012(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Avshenuk.pdf109,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок