DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2012(3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/635
|
Назва: | Глобальна освіта як складова професійного розвитку американських і канадських учителів |
Автори: | Авшенюк, Н.М. |
Ключові слова: | глобальна освіта глобалізація глобальна компетентність учителя тривимірна структура глобальної компетентності вчителя |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена визначенню сутності глобальної освіти та глобальної компетентності, що є невід'ємним компонентом професійного розвитку сучасного вчителя як суб'єкта міжнародної освітньої реальності.
Охарактеризовано тривимірну структуру взаємопов’язаних складових глобальної компетентності вчителя: етичний вимір, діяльнісний вимір, академічний вимір. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/635 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|