DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6327
|
Назва: | До питання про можливості розвитку досвіду творчої діяльності у майбутніх учителів фізики |
Автори: | Шарко, В.Д. |
Ключові слова: | творча діяльність майбутній вчитель підготовка вчителя досвід фізика |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Творчий характер професії вчителя зумовлює низку проблем, пов’язаних Із підготовкою студентів до майбутньої педагогічної діяльності. Їх сутність можна виразити наступними запитаннями: Чи може людина, що не
має педагогічних здібностей, стати творчим учителем? Чи можна навчити студентів творчому підходу до виконання професійних функцій учителя?
Якими повинні бути система навчання і викладач вищого педагогічного навчального закладу, щоб забезпечити формування і збагачення досвіду творчої діяльності майбутніх учителів? |
Опис: | Шарко В. Д. До питання про можливості розвитку досвіду творчої діяльності у майбутніх учителів фізики / В. Д. Шарко // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 137–139. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6327 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|