DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6327

Назва: До питання про можливості розвитку досвіду творчої діяльності у майбутніх учителів фізики
Автори: Шарко, В.Д.
Ключові слова: творча діяльність
майбутній вчитель
підготовка вчителя
досвід
фізика
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Творчий характер професії вчителя зумовлює низку проблем, пов’язаних Із підготовкою студентів до майбутньої педагогічної діяльності. Їх сутність можна виразити наступними запитаннями: Чи може людина, що не має педагогічних здібностей, стати творчим учителем? Чи можна навчити студентів творчому підходу до виконання професійних функцій учителя? Якими повинні бути система навчання і викладач вищого педагогічного навчального закладу, щоб забезпечити формування і збагачення досвіду творчої діяльності майбутніх учителів?
Опис: Шарко В. Д. До питання про можливості розвитку досвіду творчої діяльності у майбутніх учителів фізики / В. Д. Шарко // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 137–139.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6327
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Scharko.pdf185,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок