DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6297

Назва: Методологічні знання як чинник розвитку наукової творчості та закладання основ теоретичного мислення в учнівської молоді
Автори: Сидорович, М.
Ключові слова: наукова творчість
наукове мислення
учнівська молодь
молодь
учні
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Формування компетенцій продуктивної творчої діяльності розглядається як один з провідних напрямків освіти у зв’язку з її сучасною гуманістичною спрямованістю. Зазначений напрямок у сучасній педагогічній літературі представлений передусім як реалізація особистісно орієнтовного навчання, тобто такого, що дозволяє учню або студенту повністю розкрити свої здібності, набути навички, спочатку, самостійної, а, пізніше, творчої діяльності.
Опис: Сидорович М. Методологічні знання як чинник розвитку наукової творчості та закладання основ теоретичного мислення в учнівської молоді / М. Сидорович // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 109–112.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6297
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sidorovich.pdf182,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок