DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6289
|
Назва: | Професійно-рольова ідентифікація майбутнього вчителя у взаєминах його з викладачами |
Автори: | Пацай, Н. |
Ключові слова: | вчитель майбутній вчитель викладач професійно-рольова ідентифікація |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Головним завданням педагогічної освіти є становлення студента як майбутнього вчителя, забезпечення сприятливих умов для його особистісного і професійного зростання.
Процес соціалізації особистості майбутнього вчителя розпочинається задовго до вступу його в навчальний заклад і продовжується під час навчання як у формі цілеспрямованого впливу, так і нерегульованої взаємодії з
соціально-професійним середовищем. У віковій психології вік від 15 до 25 років розглядається як етап набуття конкретної професійної ідентичності, коли людина вибирає професію і розпочинає свою підготовку до неї, набуває певного професійно-трудового досвіду, що допомагає їй зробити вибір і розпочати кар’єру. |
Опис: | Пацай Н. Професійно-рольова ідентифікація майбутнього вчителя у взаєминах його з викладачами / Н. Пацай // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 98–100. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6289 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|