DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6289

Назва: Професійно-рольова ідентифікація майбутнього вчителя у взаєминах його з викладачами
Автори: Пацай, Н.
Ключові слова: вчитель
майбутній вчитель
викладач
професійно-рольова ідентифікація
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Головним завданням педагогічної освіти є становлення студента як майбутнього вчителя, забезпечення сприятливих умов для його особистісного і професійного зростання. Процес соціалізації особистості майбутнього вчителя розпочинається задовго до вступу його в навчальний заклад і продовжується під час навчання як у формі цілеспрямованого впливу, так і нерегульованої взаємодії з соціально-професійним середовищем. У віковій психології вік від 15 до 25 років розглядається як етап набуття конкретної професійної ідентичності, коли людина вибирає професію і розпочинає свою підготовку до неї, набуває певного професійно-трудового досвіду, що допомагає їй зробити вибір і розпочати кар’єру.
Опис: Пацай Н. Професійно-рольова ідентифікація майбутнього вчителя у взаєминах його з викладачами / Н. Пацай // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 98–100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6289
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pacay.pdf181,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок