DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Автореферати >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6219
|
Назва: | Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів в освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу |
Автори: | Лобач, Н.В. |
Ключові слова: | лікар інформаційно-аналітична компетентність вищий медичний навчальний заклад професійний розвиток автореферат |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах професійний розвиток лікаря неможливий без вільної орієнтації в інформаційному просторі, здатності швидко сприймати й обробляти значні обсяги інформації,
Постійно оновлювати власні знання, розширювати спектр необхідних умінь і навичок, а відтак − підвищувати рівень інформаційно-аналітичної компетентності, пов’язаної з умінням знаходити необхідну інформацію, здійснювати її аналіз, структурування та якісно-змістове перетворення і використовувати у професійній діяльності.
Проведене пілотажне дослідження показало, що 52 % майбутніх лікарів не володіють уміннями самостійно й ефективно здобувати достовірну і необхідну інформацію; у 76 %
Студентів виникають труднощі під час аналітико-синтетичної обробки інформації; 68 %
Студентів не здатні чітко формулювати, правильно висловлювати та доводити власну думку.
Отже, формування у майбутніх лікарів інформаційно-аналітичної компетентності потребує цілеспрямованості і систематичності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6219 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|