DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Автореферати >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6219

Назва: Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів в освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу
Автори: Лобач, Н.В.
Ключові слова: лікар
інформаційно-аналітична компетентність
вищий медичний навчальний заклад
професійний розвиток
автореферат
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах професійний розвиток лікаря неможливий без вільної орієнтації в інформаційному просторі, здатності швидко сприймати й обробляти значні обсяги інформації, Постійно оновлювати власні знання, розширювати спектр необхідних умінь і навичок, а відтак − підвищувати рівень інформаційно-аналітичної компетентності, пов’язаної з умінням знаходити необхідну інформацію, здійснювати її аналіз, структурування та якісно-змістове перетворення і використовувати у професійній діяльності. Проведене пілотажне дослідження показало, що 52 % майбутніх лікарів не володіють уміннями самостійно й ефективно здобувати достовірну і необхідну інформацію; у 76 % Студентів виникають труднощі під час аналітико-синтетичної обробки інформації; 68 % Студентів не здатні чітко формулювати, правильно висловлювати та доводити власну думку. Отже, формування у майбутніх лікарів інформаційно-аналітичної компетентності потребує цілеспрямованості і систематичності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6219
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
avtoref-lobach.pdf2,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок