DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6212
|
Назва: | Тінь батька, або Елементи шекспірівського канону в п’єсі Огаста Вілсона «Огорожі» (1983) |
Автори: | Криницька, Н.І. |
Ключові слова: | Огаст Вілсон афроамериканська драма шекспірівський канон едипів комплекс літературне "мулатство" |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Афроамериканського драматурга Огаста Вілсона (August Wilson, 1945–2005), уродженця міста Пітсбург, штат Пенсільванія, у США часто з гордістю називають “Шекспіром нашого часу”. Безумовно, масштаб творчої діяльності Вілсона є вражаючим: його десять п’єс так званого “Пітсбурзького циклу” (The Pittsburgh Cycle), які формували нові стандарти сучасного театру та стали своєрідною енциклопедією життя афроамериканців протягом кожного десятиліття ХХ століття, увійшли до золотого фонду драматургії США й відзначені багатьма нагородами й почесними званнями, у тому числі двома Пулітцерівськими преміями та театральною премією “Тоні”. Проте, попри часті згадки імені Шекспіра у зв’язку з творчим доробком Вілсона, дослідники, як правило, оминають тему впливу англійського драматурга на п’єси американського автора. Відомим нам винятком є стаття Джима Ши “Шекспірівські блазні Огаста Вілсона”, присвячена мотиву трикстера в п’єсах обох авторів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6212 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|