DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(13) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6170
|
Назва: | Методи формування музично-естетичної компетентності учнів основної школи у позашкільній освіті |
Автори: | Мащенко, А.І. |
Ключові слова: | інноваційне навчання метод організації ціннісно-смислової діяльності метод успіху позашкільна освіта музично-естетична компетентність підлітків музично-стимулюючий метод метод музично- емоційної дії метод особистісно-орієнтованого навчання метод організації практичної музичної діяльності |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається зв’язок між особливостями діяльності музичних колективів закладів позашкільної освіти та пріоритетністю застосування в них методів формування музично-естетичної компетентності дітей підліткового віку. Доводиться, що найкращі результати при цьому досягаються шляхом комплексної реалізації
мотиваційно-стимулюючих і особистісно-орієнтованих груп методів, їхньої діалектичної єдності з інноваційними та інтерактивними підходами до організації та проведення навчально-виховного процесу. |
Опис: | Мащенко А. І. Методи формування музично-естетичної компетентності учнів основної школи у позашкільній освіті / А. І. Мащенко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 13. – С. 163–171. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6170 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(13)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|