DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6030
|
Назва: | Тьюторство як інноваційна технологія педагогічної діяльності |
Автори: | Житло, Д. |
Ключові слова: | інновації в освіті тьюторство |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Tutor – у перекладі з англійської означає «домашній учитель, наставник». Це ж слово, але вже в якості дієслова перекладається як «давати уроки, наставляти». Тьютор в
розумінні англійців – наставник, психолог, конфліктолог, товариш і помічник учня на
шляху вибору майбутнього напрямку освіти. Тьюторство як педагогічна технологія з’явилося в Україні порівняно недавно. Уведення тьюторства в освітній простір підготовки педагога призводить до появи
нових педагогічних працівників – тьюторів. Фактично тьюторство стає новою професією в освіті. Зростаючий інтерес до тьюторства пов’язаний із тим, що вища школа не в змозі підготувати своїх випускників до вирішення всіх тих проблем, які трапляються їм на життєвому шляху. У зв’язку з цим виникає нова задача утворень – формування у студентів універсальних способів діяльності, як способів вирішення проблем у різних
сферах і видах діяльності, таких як моделювання, прогнозування, системний аналіз,
проектування, дослідження і т. д. |
Опис: | Житло, Д. Тьюторство як інноваційна технологія педагогічної діяльності / Д. Житло // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 276-279. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6030 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|