DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6025

Назва: Перспективи впровадження в практику передового педагогічного досвіду
Автори: Сушко, В.
Ключові слова: інновації в освіті
передовий педагогічний досвід
педагогічні інновації
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є висвітлення перспектив впровадження у практику навчально- виховних закладів передового педагогічного досвіду. У результаті аналізу різних підходів до визначення педагогічних інновацій і досліджуючи механізми їх створення, це поняття педагогами визначається як результат процесу створення нового, що відповідно оновлює педагогічну теорію і практику, оптимізуючи досягнення поставленої перед суспільством освітньої мети. Створення інновацій – творчий процес, що відповідає умовам пошуку нового, оригінального, оптимального. У результаті здійснення пошуку не завжди виникає нове. Процес можна назвати інноваційним тоді, коли йдеться про опанування і впровадження в педагогічну практику. У сучасному освітньому просторі відбувається інтенсивне переосмислення цінностей, долаються стереотипи педагогічного мислення. За цих умов пробуджується ініціатива педагогів, їх творчий потенціал. За таких умовах потрібні прогнозовані, плановані зміни управління інноваційними процесами. Актуальними є науково-педагогічниі підходи до їх організації на загальнодержавному, регіональному та рівні загальносвітнього навчального закладу.
Опис: Сушко, В. Перспективи впровадження в практику передового педагогічного досвіду / В. Сушко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 267-270.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6025
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
83.pdf161,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок