DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6016
|
Назва: | Упровадження інноваційних методів викладання історії в старшій школі |
Автори: | Коба, О. |
Ключові слова: | інновації в освіті інноваційна діяльність вчителя майстерність вчителя історії викладання історії в школі |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Інноваційні системи, включають у свою структуру значну кількість компонентів,
що вирізняються характером впливу на учнів. Одним з компонентів інноваційних систем, є інноваційні технології, що в залежності від предмету, набувають різного поширення у навчальному процесі. Введення інноваційних систем у навчальний процес залишається актуальним питанням вже декілька десятиліть. Розробляються окремі програми, працюють конференції і семінари. Викладання історії в школі вимагає від вчителя творчого підходу. Це одночасно є викликом часу, та можливістю, яку необхідно використовувати. Упровадження інноваційних технологій дозволяє максимум активізувати учнів, зацікавити їх, залучити до проектної діяльності. Таким чином, запровадження на уроках історії інноваційних технологій дозволяє вчителеві ефективно впливати на якість засвоєння навчального матеріалу, формувати в учнів пізнавальну активність і самостійність, розвивати наукову спостережливість й критичність мислення. |
Опис: | Коба, О. Упровадження інноваційних методів викладання історії в старшій школі / О. Коба // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 249-252. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6016 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|