|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6012
|
Назва: | Застосування мультимедійних засобів як інноваційна форма реалізації міжпредметних зв'язків |
Автори: | Сухопарова, Ю. |
Ключові слова: | міжпредметні зв'язки мультимедійні засоби навчання інформаційно-комунікативні технології інновації в освіті |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Стрімкий розвиток науково-технічної сфери життя людства впливає на формування запитів і вимог останнього щодо якості та рівня знань сучасного випускника школи, який повинен не просто володіти ґрунтовними знаннями, а й добре орієнтуватися у системі зв’язків між різними галузями знань, тобто, відповідно, цілісно розуміти та сприймати оточуючий світ. Така система якостей та характеристик жителя глобалізованого
світу призвела до появи нових тенденцій в освіті. Щодо останніх зокрема, то з 60-х років минулого століття феномен «інноваційності» став ключовим у характеристиці постіндустріальної формації – її становлення і розвитку. Перебудова загальноосвітньої середньої школи вимагає не тільки перегляду і вдосконалення змісту загальної освіти відповідно до нових завдань сучасного суспільства, але й активізації методів організації навчального процесу. Важливого значення, з огляду на це, набуває питання використання у педагогічному процесі мультимедійних засобів навчання (далі – МЗН). Під МЗН розуміємо сукупність різних засобів навчання, як-то текстів, графічних зображень, музики та відео, спрямованих на здобуття знань, вдосконалення вмінь та навичок учнів. МЗН забезпечують різні види діяльності, що базуються на комплексному використанні різних типів інформаційних процесів у межах єдиного технічного комплексу. Застосування інформаційних технологій сприяє більш раціональній діяльності вчителя на певному етапі навчального процесу, розширюючи її можливості, а за умови методично правильного використання – й економії часу, інтенсифікуючи тим самим весь педагогічний процес. |
Опис: | Сухопарова, Ю. Застосування мультимедійних засобів як інноваційна форма реалізації міжпредметних зв'язків / Ю. Сухопарова // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 236-238. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6012 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|